Cuma, Aralık 23, 2011

Yeniler-3


Lancome Hypnose Drama Maskara: Epeydir merak ettiğim bir maskaraydı. Aklımda kofre almak vardı ama ben gidene kadar kalmamış. :/
John Frieda Saç Köpüğü
Avon Planet Spa Body Scrub daha önce almıştım.
Lancome Teint Miracle fondöten #010 Beige Porcelaine: Chanel Vitalumiere Aqua ve Diorskin Nude Liquid vardı aklımda. Chanel'i yüzümde denemedim ama yapısı daha yazlıkmış gibi geldi. Görevli de pek ısrar etti yazın alırsınız diye. :P Gaza geldim ve almadım. Dior'da 22 ve 01'i de denedim. 22 çok koyu oldu. 01'i de kardeşim ve sevgilim beğenmedi. Bunu deneyince beğendiler. Aldım sonunda. :D
The Balm Shelter Renkli Nemlendirici: Gratis açılınca ilk aldığım şey. Bileğimde denediğimde koyu gibiydi gene de aldım ama yüzde hiç öyle durmuyor. Rengi gayet iyi dengeliyor çok sevdim ben.
Yves Rocher Üçlü Farlar: Prune Rose ve Taupe Fume. Çok çok güzeller. Hiç bu performansı beklemiyordum, çok beğendim. Bu paletlerin koyu iki rengi mat, açık renkler ise hafif ışıltılı. Tavsiye ederim kesinlikle.
The Balm Shady Lady Vol 2: Bunun için bin beş yüz kere gittim geldim Gratis'e. Sağ olsun çalışanlardan biri gelirse haber veririm ben size dedi. Haber gelince hemen gidip aldım. Herkes aldı zaten. Renkler muhteşem.
Avon Supershock Gel Eyeliner: Sonunda kavuştum bu kaleme bugün kullandım. Övüldüğü kadar var cidden. Avon bunu kaldırırsa çok çok büyük bir hata yapar.
Lancome Tresor Midnight Rose: sampleları çok çiçekli geldi ancak birkaç saat bekledikten sonra güzelleşiyor. Tercih edeceğim parfüm değil.


Rimmel Pro Ojeler: Posh Spice ve My Denim.
Sally Hansen Ojeler: Pat on the Black, Midnight in NY, Fairy Teal
Pastel Ojeler: #11, #13, #68

Epey bir süre bir şey almam ben artık oje de dahil. Birkaç ay sonra cilt bakım alışverişimi yaparım o kadar. :D

11 yorum:

  1. gözlerim bayram etti, ne güzel şeyler almışsın :) güzel günlerde kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım :) <3

    YanıtlaSil
  3. üzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. teint miracle dan cokk memnun kalacagınızı söylemeliyim

    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2011/12/lancome-teint-miracle-fondoten-02.html yazısı da taze

    YanıtlaSil
  5. çok mutlu oldum ya umarım memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  6. süper güle güle kullan canım;
    bloğumda beklerim.. sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  7. sağ ol betty boop :) bakıyorum.

    YanıtlaSil
  8. fondöten insanı değilim ama teint miracle'ı çok merak ediyorum. avon o kalemi katalogdan kaldırdı bile maalesef :( balm nemlendiriciden memnun musun? hepsini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. benim başlarda hiç aklımda yoktu ama deneye deneye bunu buldum. benim de ciddi manadaki ilk fondötenim kendisi :)
    balm'ın renkli nemlendiricisi bence çok başarılı çok sevdim. ♥ swatch denemesi yapmayı deneyeceğim bakalım güzel çıkarlarsa ekleyeceğim.
    avon'u duymuştum kaldıracak diye ama bence geri getirirler, önceden pro to go rujlar kalkmıştı sonra geri döndüler şimdi gene yoklar sanırım.
    çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  10. denediklerin tam da merak ettiğim ürünler listesini oluşturuyor yalnız, aynı yoldan ilerliyor gibiyiz :) balm'ı listeye ekliyorum, en kısa zamanda deneyeceğim. haklısın satışa giriyor, satıştan kaldırılıyor sürekli ama sonraki satış ne zaman olur meçhul. yarı fiyatına satılırken siyah ve gümüşten birer tane almıştım. gümüşü nadir kullanıyorum, siyahtan stoklamadığıma pişmanım :) bir de marjo'nun "dolapta beklet öyle aç" önerisini de uyguladım ama benim açacakta sorun var sanıyorum, kalemi açmak bir kısmının da ziyan olmasına neden oluyor.

    YanıtlaSil

Smileyleri koymadan önce ve koyduktan sonra boşluk bırakırsanız görüntüleniyor arkadaşlar :D